Nacka Ridklubbs föreningsstyrelse 2024

Styrelsen_2024_insta.jpg

Styrelsen 2024 består av (från vänster): Pernilla Nordström, ledamot Trixie Eriksson, vice ordförande Astrid Harms, sekreterare Patrik Holmberg, ordförande Helena Egor, suppleant Cecilia Billgren, ordinarie Jessica Hjerpe, ordinarie Ann-Sofie Björkblad, suppleant (frånvarande)

Vi som sitter i ridklubbens styrelse verkar för att klubben ska vara en plats där alla vi som delar intresset för ridning och hästar ska kunna vara trygga och ha kul tillsammans!

Vårt mål är att klubben ska kunna ordna aktiviteter, tävlingar och event som får klubben att växa och medlemmarna att trivas och känna gemenskap. Vi har möte en gång i månaden och pratar då om alla frågor som rör klubben. Representanter från Nacka Ridhus deltar också på mötena, liksom representanter från vår fina Ungdomssektion, USEK.

Har du som medlem några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss på info@nackaridklubb.se

Hoppas vi ses i stallet!